Sitter här...

Jaha, nu sitter jag här och bloggar igen:)

Har haft en rolig, f-f-flummig och cHuK natt med Ica<3

I går blev det lunch på bakfickan med Ica och Emelie, sen en sväng på stan, och jag köpte lite smink och så.
Det har varit typ slut ett bra tag nu...
Sen gick Ica och jag hem till mig och spelade fiol typ ett bra tag:)
Fick låna mammas fiol så vi hade en var.
Sen var det dags att gå en sväng till ICA och handla, och det gick ju som det brukar gå när man är sugen på massor godsaker. Vi kom hem med typ två kassar med mat:)
Sen blev det att äta oss proppmätta och titta på film.
En kväll som var tänkt att bli lite lagom seriös sådär, men det slutade väl med att vi kom i säng runt 4, efter att ha producerat en helt galen och totalt oseriös fic, som dessutom "råkade" bli upplagd på ff.net
Men kul hade vi:)

Nu ska jag väl snart hoppa in i duschen och sedan fixa utseendet, sedan ska jag försöka få med mig någon till ett ställe där man kan käka lunch på stan, och vara lite social.
Sen blir det att gå och titta på årets studentbal:)
Får se om jag hittar inspiration till nästa års klänning.
Jag gick ju förra året, men då hade jag köpt en ganska billig klänning, som jag inte har tänkt ha nästa år.
Förmodligen blir det att designa en klänning och sy upp den själv. Jag som är designintresserad, och dessutom helt hyfsad på att sy kan ju det, och mormor har visst ett riktigt fint tyg liggande som jag kanske kan använda. Billigt och bra:)
Då kan man lägga desto mer pengar på frisyr, smink, smycken etc.
Lite fiolspel får jag väl ta och hinna med i dag också:)
I kväll blir det att titta på bergsbestigningsfilm och mysa, om det inte dyker upp någon annan tilltalande aktivitet vill säga...

I morgon blir det plugg och möte.

Och om exakt två veckor kommer jag vara i Ransäter, är så grymt pepp:)

Nähä, duschen var det....

Kommentarer
Postat av: ica

cHuK!!! helt cHuK var det! XD



indeed det var fett nice, nu har jag favvat den på ff.net också XD



hehe, lova visa bilder sen när du får någon snygg design på balklänning?: )

2009-05-24 @ 10:58:34
URL: http://iiandyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0