Sånt e livet

Sitter i soffan och tar igen mig efter en trevlig kväll i går.

Började gårdagen med Ica, som gick hem efter en stund, men jag kände för att hitta på något, så jag började göra mig i ordning.
Sedan blev det fika med mamma på gottet, och efter det drog jag till 21an och tog en öl med Emelie, Vivvi och Sandra:)
Ja, sen blev det att beundra balklänningar, dricka mer öl på 21an, dra hem till Emelie och göra sig i ordning för kvällen, dra på fest, dra på krogen, dra på efterfest och slutligen dra hem.
En mycket trevlig kväll helt klart.

Nu ska jag ta det lugnt en stund och kolla på en film, sedan ska jag ut till stallet och ha möte, sen i kväll blir det helt klart en flötpizza från Empoli till mig!

I morgon blir det att gå i skolan igen:) Var ett tag sedan nu med tanke på praktiken.
Nästa helg ska jag vara funktionär hela lördagen och vara i skåne på konfirmation hela söndagen, sedan ska jag väl flytta och sedan blir det Ransäter osv...
Ser fram emot den kommande tiden!

Nu kokar nog nudelvattnet...

Kommentarer
Postat av: ica

Aah, låter kul, fattar inte att du orkade! XD Jag var helt slut efter allt fnitter och skojs XD

2009-05-25 @ 00:06:00
URL: http://iiandyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0