Dåligt av mig...

Åh, jag är såå dålig på att blogga, men nu blir det skärpning!

Aja, mitt liv just nu ser ut så här:

Hästar: Det är de där stora som gnäggar eller?
Haha, nä men det blir ju inte lika mycket ridning nu, men jag ska se om jag kan få tag på någon som behöver rid och stallhjälp, för jag har verkligen abstinens. Ska fixa en häst nästa sommar, men det är plågsamt långt dit.

Inredning: Yay:) Det är superkul att pyssla med det. Har precis vunnit två auktioner om lapptäcken på Tradera, och det mesta är införskaffat nu. Har förälskat mig i en jättesöt handmålad korg som dessvärre kostar typ 4000 spänn, så det blir inget med det. Har även hittat mitt ultimata drömboende i senaste "Allt i Hemmet". Droooooool!!!!

Hundar: Ja, Rottisen Tratte bor tillfälligt hos mig. Det är ju kul och mysigt, men samtidigt arbetssamt.
Han åker på torsdag.

Kortsiktiga framtidsplaner:
Den här veckan: Slinga och klippa håret. Känner för en förändring.
Ska även träffa ica som kommer hem, yay:)

Nästa vecka: Träffa folket från Alabama osv...
Ska väl kanske ner till skåne en sväng på konfirmation.
Och har jag lite tur så kanske jag får hämta ut nyckeln till nya lägenheten:)

Veckan efter det:
Flytta och pyssla med det:)
Och på fredagen blir det att åka till värmland på Ransäter Spelmansstämma<3
Ska bli så HIMLA KEWL!!! Har inte varit där på rätt många år, men nu är det dags igen. Skit i ekonomin. Kommer hem på söndag kväll.

Veckan efter det:
Flytta färdigt om jag inte har gjort det.
Skolan slutar för sommaren.
På fredagen blir det återigen att packa ner fiolen och dra iväg till skåne på Degeberga Spelmansstämma, yay:)
Kommer hem på söndag kväll.

Helgen efter är det midsommar!

Gillar mitt liv just nu. Det enda molnet på min himmel är plugget, räkningarna och prenumerationerna som ska sägas upp, men klarar jag det är jag officellt en glad skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0