Skriva

NU sitter jag i skolan och tar det lugnt...
Har hälsopedagogik om en stund.

Det blev trots allt ingen flytt förra veckan, lika bra det, och jag kommer flytta i dag i stället.
Packade en del i går, men har fortfarande mycket kvar, så jag ska hem och stresspacka hela eftermiddagen. Pappa hämtar första lasset vid fyra.

Sen var jag ju på Ransäter också, det var helkul och asmysigt och allt det där.
På fredagen skulle jag anmäla mig till lite kurser, och jag tänkte att eftersom biljetterna släpps vid fem så går jag dit vid halv fem, och ser man på, då var det redan kö, och kön växte hela tiden.
Det visade sig att jag hade kommit dit precis i tid, för jag fick SISTA biljetten till en danskurs.
Sen fick jag ett ryck och spontanköpte en biljett till en låtkurs dagen därpå också, sen gick jag omkring och ångrade det hela kvällen, för jag spelar ju inte så bra kom jag på...
Well, sen var det dags för danskurs, Polskor i en och en halv timme. Det var kul, även om vi gjorde mycket som jag kan redan.
Sen gick jag på Patrik och Vegars spelning som var asgrym:)
Sen vandrade jag omkring lite och pratade med folk, och sen gick jag och lade mig vid tolv, för jag var så sjukt trött, hade ju varit uppe sen fem på morgonen. Sen frös jag ihjäl. Sen återuppstod jag från de döda och la mig och solade i den sköna lördagssolen. Blev kanske lite brun.
Sen somnade jag i solen, och när jag vaknade och tittade på klockan märkte jag att min låtkurs skulle börja tio minuter senare, så det blev sprinterlopp a´la Usain Bolt upp till tunet.
Väl där hamnade jag på rätt kurs efter ett tag, en kurs i Sörmlandslåtar med Patrik.
Där satt jag i en och en halv timme och det gick faktiskt mycket bättre än väntat.
Fast halva andra låten och tredje låten kom inte med på min inspelning, så jag ska jaga ner Patrik och få låtarna igen.
Ja, sen chillade jag omkring, pratade med folk och spelade och lyssnade på Väsen bla och massor annat.
Lika dant hela natten.
Åt en supergod macka med danskt rågbröd och pepparrotsost, och jag kan inte få den ur huvudet nu, mååååsteeee haaaaa ennnn tilllll!!!!
Aja, kom i säng vid halv sex på morgonen. En mer normal tidpunkt för läggdags på spelmansstämmor.
Frös ihjäl. Återuppstod. Läste. Solade. Somnade. Vaknade. Packade. Spelade. Åkte hem.

Nu sitter jag här och är hungrig som en varg... Måste ha mat snart (Danskt rågbröd med pepparrotsost!!!)

Dessutom tror jag vi börjar nu, hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: ica

hm, låter som att det var fett mys! <



och jäkla röta du har XD

2009-06-10 @ 09:32:40
URL: http://iiandyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0