Lite smått och gott:)

Jaha, ännu en tid har passerat sen sist...
Har tagit det rätt lugnt och pluggat fram till i lördags då jag egentligen bara skulle at en öl på 21:an med Emelie, men det belv party fram till tre på natten i stället...
Lagom kul när man ska upp klockan 6 nästa morgon och åka till Skåne på konfirmation...
Jag var ju rätt sliten om man säger så, man man är ju bara ung en gång...

I dag har jag varit i skolan och så, och sen har jag äntligen hämtat ut nyckeln till nya lägenheten, där jag var en del i dag.
Vi var på fyndlagret och köpte lite ditt och datt, och sen var vi på Jysk och köpte utemöbler till balkongen, det blev tjuuusigt:)
Satte upp lite dekaler i det tråkiga badrummet också.
Tillbringade en tid på den nya balkongen i den nya solstolen och stekte lite fläsk.
Dah, men nu ska det bli dåligt väder igen ett tag, känns hemskt, känns som att det här var den sista fina dagen på länge...
Så himla otajmat.
Längtar för övrigt mer till flytten. Vill nog egentligen flytta på onsdag, men vi får se. Jag måste ju lixom packa en del också.
På fredag bär det ju i alla fall iväg till Ransäter klockan 7 på morgonen:)
Och i dag såg jag också den nya trailern för New Moon, och det kan nog bli bra:) Jacobutantröööjaaaaa *drool*:)

Nähä, nu ska jag och min kropp gå och lägga oss, typ eller nåt.

Kommentarer
Postat av: ica

OJ, va har den kommit redan? trailern då... måste kolla XD



mm, låter mys! jag ska se din lägenhet muhahha! men ha det bra på ransäter : ) jag kommer och våldgästar dg snart efter du kommit tillbaka : ))

2009-06-02 @ 12:09:35
URL: http://iiandyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0