tjolahopp

Nämen, ett nytt inlägg in the making, redan:)
Det kommer dock inte handla om höstens planer som jag förutspådde.

I lördags var jag på Korrö med familjen, en urmysig, trevlig pappa-betalar-dag (vilket är trevligt när man är en fattig student). Träffade massor folk, fick ett par nya byxor och en superkol keps med texten: "This is a HORCRUX".

Har lite allmän nördabstinens så här efter Expecto, så jag får väl dra ihop gänget:)

Och nu längtar jag mer än någonsin till våran Englandsresa i Januari. Vi ska uppleva London, vara turistiga och nördiga och framför allt fira skiten ur oss när a certain potions master skulle fyllt 50:) (Jag vet att jag är fangirlig, men jag bryr mig inte. Och nej, det är inte en slump att vi "råkade" bestämma oss att åka dit omkring den 9 Januari. Mitt initiativ of course.)

Annars flyter livet på rätt bra, det händer inte så mycket bara, men det kommer det å andra sidan göra i höst så jag får väl slappna av när jag har chansen, men det är svårt för mig, jag är ju rätt hyper, vill att det ska hända något kul hela tiden, och vill gärna ha tusen bollar i luften samtidigt, fast att jag mår dåligt av all stress då. Men aja. Det blir bättre i höst. Längtar verkligen till i höst, jag är på något sätt färdig med sommaren för i år.

Kommentarer
Postat av: ica

"this is a..." OMG : DD jag älskar den redan : ) jag ska fixa en överraskning till dig nästa gång vi träffas tror jag bestämt : ))

2009-07-28 @ 23:09:24
URL: http://iiandyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0