Ögongodis och underhållning:)

Okej, nu har jag blivit inspirerad av iiandyr (iiandyr.blogg.se), så här kommer min egna lista... *bam bam bam*

De tio hetaste manliga filmkaraktärerna!



På en hedervärd 10e plats:



Jacob Black från Twilight!



Inte så långt efter kommer min 9a:



Tom Riddle så klart! (Som ni märker är jag lite pedo...)


Det börjar bli dags att presentera... Nummer 8:



Obi Wan Kenobi!



Och nu är vi redan på nummer 7:



Ännu en Slytherin, Draco Malfoy!


Nästa nummer är nummer 6:



Jack Sparrow!



Och vi rör oss snabbt mot nummer 5:



Direkt från Midgård: Aragorn!



Nu börjar det närma sig slutet... nummer 4:



Lucius Malfoy!



Och nu är vi redan på nummer 3:



Fast han har ett hemskt namn (jag förlåter honom och skickar hatbrev till personen som döpte honom): James! (från Twilight)



Och nu är vi på nummer 2:



Anakin Skywalker! (Det börjar bli blött på tangentbordet nu...)






OOOOCH, vi har äntligen hunnit till slutet av denna fenomenala lista.
Låt mig härmed presentera DEN HETASTE MANLIGA FILMKARAKTÄREN:

(Ja, ni gissade rätt:)

(För det är ju ingen annan än...)




SEVERUS SNAPE!!!! *tänk på grisen, tänk på grisen!*

(Fast det visste ni ju redan:))


Kommentarer
Postat av: ica

haha, du är uppenbar du! :)

men VAD menar du med att ha Riddle på 9:onde plats? :< honom hade jag velat ha med på min lista. glömmer alltid folk :/

2009-08-06 @ 10:19:55
URL: http://iiandyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0