för lite tid

Filmkvällen som planerats till i dag blev hastigt utbytt mot grillkväll hos Vivvi, och jag är ju alltid pepp på grillning.
Annars har jag varit i med hästarna fram till nu. Har haft ponnyridning på stan, fick så ont i hälarna, och sen efter mötet fick jag gå hela vägen hem för jag har ingen luft i bakdäcket på cykeln.
Nu ska jag snart springaspringaspringa in i duschen och sen fixa mig och sen bär det av till någon affär och handla.
Vad ska man ha på sig i kväll tro?
I går var det lugnt, har ju plötsligt blivit uppgraderad till matte/NO lärarpraktikant på praktiken, så det gjorde jag hela förmiddagen, och sen bar det av till gottet där lunch och påföljande kladdkaka åts med Emelie, sen hem till henne och umgås, och sen hem till mig. Spelade på flöjten och fiolen en  stund, sen var det kväll och Little Brittain åkte in i DVDn.
Somnade väl i soffan som vanligt...
Är sugen på att spela lite nu igen, hinner inte egentligen men skit samma.
Red som sagt Chero i torsdags och han var inte klok, fast jag satt kvar i alla fall, den lilla tokstollen. Man kan inte tro att han är 17 år. Det blev uteridning med Ida, Nina och Ronja, sen skulle jag hoppat lite i paddocken, men det tyckte inte Chero, så jag sket i det. Får ta det en annan gång.
Aja, nu ska jag spela på fiolen och sen stressa som fan, hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0